Pokémon Mystery Dungeon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pokémon Mystery Dungeon

Welkom, ben jij klaar om deze magische wereld te ontdekken?
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
;;S U M M E R
Het is warm op Juwel island. In de meeste Dungeons kan het flink benauwd zijn. Zorg voordat je op avontuur gaat, dat je voldoende hebt gedronken. Als er water in een Dungeon is, en het is schoon, kan je daar ook alijd een verfrissende slok van nemen.
Staff
Administrators
Wil je link partneren? Stuur een button naar Ichiiru, Latias of Savannah, met de button en de link van jou site. Je button zal op ons portaal verschijnen. In ruil hiervoor verwachten wij dat jij onze button op je portaal zet. Alvast bedankt!

 

 Speluitleg; Hoe te beginnen, en wat houd PMD in?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ichiiru
αłмıgħтч αđмıи вıт¢ħ
Ichiiru


Aantal berichten : 58

Pokémon sheet
Pokemon ras: Tailow
Guildmaster: River, i will follow you till the end.
Love: No, just no.

Speluitleg; Hoe te beginnen, en wat houd PMD in? Empty
BerichtOnderwerp: Speluitleg; Hoe te beginnen, en wat houd PMD in?   Speluitleg; Hoe te beginnen, en wat houd PMD in? I_icon_minitimevr mei 18, 2012 10:49 pm

;;S P E L U I T L E G *
Je kent de games vast wel, Time, Darkness en Sky. Maar dit is een andere wereld, vol nieuwe geheimen om te ontdekken! Je kruipt in de huid van een pokémon. Join een guild, of word een Outlaw. Je kunt je coins verdienen, mensen helpen, en heel veel avonturen beleven. De uitleg van de coins staan in de coin shop, de regels staan bij regels, en de overige informatie vind je hier. Ik hoop dat je nu een beetje snapt wat de bedoeling is. Zo niet, stuur gerust een Pb'tje naar de staff.

;; H O E T E B E G I N N E N *
Hier zie je het lijstje. Volg dit, en je kunt metteen beginnen!
1. Kies je pokémon.
2. Zoek er een avatar bij, en voeg die toe.
3. Zoek een guild uit, en meld je aan. Als je Outlaw wilt worden, hoeft dat niet.
4. Vul je char sheet in.
5. Voila, je bent klaar!

Hopelijk hebben jullie hier wat aan!
Mvg, Ichiiru, Savannah & Latias.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokemonmd.actieforum.com
 
Speluitleg; Hoe te beginnen, en wat houd PMD in?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Mystery Dungeon :: R U L E S & I N F O R M A T I O N :: ;;I N F O R M A T I O N-
Ga naar: