Pokémon Mystery Dungeon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pokémon Mystery Dungeon

Welkom, ben jij klaar om deze magische wereld te ontdekken?
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
;;S U M M E R
Het is warm op Juwel island. In de meeste Dungeons kan het flink benauwd zijn. Zorg voordat je op avontuur gaat, dat je voldoende hebt gedronken. Als er water in een Dungeon is, en het is schoon, kan je daar ook alijd een verfrissende slok van nemen.
Staff
Administrators
Wil je link partneren? Stuur een button naar Ichiiru, Latias of Savannah, met de button en de link van jou site. Je button zal op ons portaal verschijnen. In ruil hiervoor verwachten wij dat jij onze button op je portaal zet. Alvast bedankt!

 

 Lucht je hart

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ichiiru
αłмıgħтч αđмıи вıт¢ħ
Ichiiru


Aantal berichten : 58

Pokémon sheet
Pokemon ras: Tailow
Guildmaster: River, i will follow you till the end.
Love: No, just no.

Lucht  je hart Empty
BerichtOnderwerp: Lucht je hart   Lucht  je hart I_icon_minitimema mei 21, 2012 5:50 am

Hier kunnje hart luchten, ik begin maar met mn gelul.


GODVERDOMEEE!!
Heb ik een heerlijke dag, vet gezellie enzo, kom ik thuis, en wat krijg ik? FAKING VEEL GEKUT AAN MN HOOFD GVD! LAAT ME GEWOON MET RUST JUST STOP FUCKING NAGGING ME! NOOIT IS ER IETS GOED WAT IK DOE NOOOOOIT!!!
ZO HOEFT HET VAN MIJ NIET MEER! ALS HET NOG EFFE DOORGAAT SPRING IK ZONDER PARDON VAN EEN FLAT!
SJEEEZZ FUCK MN LEVEN!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokemonmd.actieforum.com
Eifi

Eifi


Aantal berichten : 10

Pokémon sheet
Pokemon ras: Espeon
Guildmaster:
Love: Nobody

Lucht  je hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht je hart   Lucht  je hart I_icon_minitimema mei 21, 2012 7:08 am

Zo voel ik me vaak ook, dan wordt m'n ma boos zonder reden op me... Ik heb zelfs eens gedreigd met een mes in m'n handen voor haar, vlak voor m'n hart. Ze maakt me gewoon gek! Zelf moet ik naar een pshiater, ze denken dat 'mijn gedrag' de schuld is van de RPG's. Terwijl zij als een kip zonder kop, op mijn kap zit. "Doe dit! Doe dat! Kom van je computer, Blahaha.." Ooh ik haat het! Maar gellukkig heb ik er een oplosing voor. Laat het, ga een toertje lopen of stappen, ga naar een plek waar je je altijd goed voelt. Bij mij is dat bij m'n beste vriendin. Ik neem dan altijd m'n gsm mee als ik dan wat ga afkoelen en dan ween ik lekker aan de gsm, dan stelt m'n vriendin me gerust. Het lucht echt op!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht je hart
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Mystery Dungeon :: O O C :: ;;P O K E C H A T-
Ga naar: