Pokémon Mystery Dungeon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pokémon Mystery Dungeon

Welkom, ben jij klaar om deze magische wereld te ontdekken?
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
;;S U M M E R
Het is warm op Juwel island. In de meeste Dungeons kan het flink benauwd zijn. Zorg voordat je op avontuur gaat, dat je voldoende hebt gedronken. Als er water in een Dungeon is, en het is schoon, kan je daar ook alijd een verfrissende slok van nemen.
Staff
Administrators
Wil je link partneren? Stuur een button naar Ichiiru, Latias of Savannah, met de button en de link van jou site. Je button zal op ons portaal verschijnen. In ruil hiervoor verwachten wij dat jij onze button op je portaal zet. Alvast bedankt!

 

 Vraag aanvallen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Eifi

Eifi


Aantal berichten : 10

Pokémon sheet
Pokemon ras: Espeon
Guildmaster:
Love: Nobody

Vraag aanvallen Empty
BerichtOnderwerp: Vraag aanvallen   Vraag aanvallen I_icon_minitimezo mei 20, 2012 1:02 am

Ik heb er opgelet en ik zie dat veel leden geen aanvalen hebben. Is dit normaal? Ik weet dat de admins dit invullen, maar ik zie alleen dat Moderators aanvallen hebben, dat is niet echt eerlijk...

MVG
Eifi
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
૯౮ɿՆ ɱ૦ძ ცɿ੮८Һ
Savannah


Aantal berichten : 12

Pokémon sheet
Pokemon ras: ✖Ninetales✖
Guildmaster: ✖EmeraldGuild✖Latias we're gonna get trough this together✖
Love: ✖if he loves me he's gonna get it tough✖

Vraag aanvallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag aanvallen   Vraag aanvallen I_icon_minitimezo mei 20, 2012 1:14 am

Hallo,

Dit is omdat leden een pb moeten sturen naar een admin maar als leden dit niet doen kunnen wij het niet invullen bovendien hebben niet alleen admins, kijk naar Soul en Whirl.

Mvg. Savannah

- slotje -
Terug naar boven Ga naar beneden
Ichiiru
αłмıgħтч αđмıи вıт¢ħ
Ichiiru


Aantal berichten : 58

Pokémon sheet
Pokemon ras: Tailow
Guildmaster: River, i will follow you till the end.
Love: No, just no.

Vraag aanvallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag aanvallen   Vraag aanvallen I_icon_minitimezo mei 20, 2012 1:18 am

Ik wil hier even aan toevoegen, dat de moderators dit óók kunnen invullen, dus niet dat ik satraks ondergespamt word. Het héle team kan het invullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokemonmd.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Vraag aanvallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag aanvallen   Vraag aanvallen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vraag aanvallen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [vraag] Man/vrouw?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Mystery Dungeon :: R U L E S & I N F O R M A T I O N :: ;;B U G G S & Q U E S T I O N S-
Ga naar: