Pokémon Mystery Dungeon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pokémon Mystery Dungeon

Welkom, ben jij klaar om deze magische wereld te ontdekken?
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
;;S U M M E R
Het is warm op Juwel island. In de meeste Dungeons kan het flink benauwd zijn. Zorg voordat je op avontuur gaat, dat je voldoende hebt gedronken. Als er water in een Dungeon is, en het is schoon, kan je daar ook alijd een verfrissende slok van nemen.
Staff
Administrators
Wil je link partneren? Stuur een button naar Ichiiru, Latias of Savannah, met de button en de link van jou site. Je button zal op ons portaal verschijnen. In ruil hiervoor verwachten wij dat jij onze button op je portaal zet. Alvast bedankt!

 

 Checking Leaftown

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
River
ɢυıʟɔмαƨтεя
River


Aantal berichten : 37
Leeftijd : 25

Pokémon sheet
Pokemon ras: ♥ Mudkip ♥
Guildmaster: I'm the Guildmaster of the Amethist Guild
Love: Guild goes first

Checking Leaftown Empty
BerichtOnderwerp: Checking Leaftown   Checking Leaftown I_icon_minitimeza mei 19, 2012 4:20 am







River

Met snelle passen liep een Mudkip over de takken van de Guildboom. River maakte een grote sprong en landde op een van de takken van de lagere bomen voor de brug die naar Leaftown leidde. Even gleed ze weg, maar vond al snel weer haar evenwicht en liep weer verder. Voorzichtig sprong ze van de tak af en landde op haar vier poten op de harde grond. Rustig leip ze Leaftown binnen en begroette de bazen van de winkels. Ze stopte bij de winkel met allerlei Explorer Items zoals Berry's en Seeds. "Hoi." Zei ze tegen de Pokémon die achter de kassa stond, "Ik kom even controleren of jullie de juiste spullen hebben en of dat jullie nog dingen nodig hebben volgens mijn Guildleden." De Pokémon knikte en vroeg: "Wat hebben we volgens uw Guildleden dan nodig?" "De meesten vonden dat er meer Reviver Seeds nodig waren, maar ik weet dat die niet zo makkelijk te vinden zijn, dus dat hoeft niet persé." Zei River "Verder hadden ze het over Oran Berry's en Sitrus Berry's." De winkeleigenaar knikte en liep even het magazijn van de winkel in. Toen hij weer terug kwam zei hij: "We hebben nog genoeg Oran Berry's en een paar Sitrus Berry's, dus dat zit wel goed. Morgen krijgen we een nieuwe lading spullen en we hebben ook Berry's besteld." De Amethist Guild Guildmaster knikte "Ok, dan is alles goed." Ze draaide zich om en liep in de richting van het pleintje in het midden van Leaftown. Heyt was gezellig druk op het plein en River liep naar een Pokémon toe die ze kende als een van haar Guildleden. "Hallo," zei ze tegen de Pokémon "Lekker weertje, de perfecte dag om even "Fijn weer, he?" River keek omhoog, stralen zonlicht kwamen naar binnen tussen de bladeren van de bomen.

[Aanschouw: mijn post Razz]
[Een of ander Amethist Guildlid welkom :3]


Terug naar boven Ga naar beneden
Miniryuu

Miniryuu


Aantal berichten : 7
Leeftijd : 25

Pokémon sheet
Pokemon ras: Dratini
Guildmaster: River,I follow you! methist Guild ~Helper~-
Love: Nobody

Checking Leaftown Empty
BerichtOnderwerp: Re: Checking Leaftown   Checking Leaftown I_icon_minitimeza mei 19, 2012 8:54 am

De zon straalde vandaag, een parchtige dag. De Pidgey's floten en de Caterpie's bewogen traag over de takken. Miniryuu zuchte, weer een nieuwe dag. Ze kronkelde uit de grote boom, dat de guild was van River, haar guildmaster. Ze sprong van de boom en ze landde in een plas, die de boom voede en liet groeien. Ze kon haar beter bewegen in het water dan op de grond en de rivier stroomde door het dorp. Ze moest River vinden, ze had een geweldig idee! De stroom was sterk, maar de Dratini kon makkelijk haar weg vinden door de wier-war van wortels, die hun bomen voede. Ze keek even boven water en het dorp was al in zicht. "Help!" riep een hulpeloze stem. "Help me!" reip de stem opnieuw. Met een ruk draaide Miniryuu haar om. Een Rattata was in het water gevallen. De hulpeloze rat zwemde ter vergeefs tegen de stroom in. Maar de Pokémon was niet gemaakt om te zwemmen. Een korte draai, gevolgd door een reeds snelle, behendige bewegingen onstonden in het water. Miiryuu was de Rattata te hulp geschoten. Ze binde haar lichaam rond het kind terwijl ze met haar bek een dikke tak vastgreep. De Pokémon wreef in zijn ogen om het water te verwijderen waarne hij de staart van Miniryuu stevig vastpakte. Ze loste haar greep, terwijl de Rattata nog aan haar staart ging. Met een korte, snelle beweging smeet ze de pokémon naar de rand, terwijl ze de tak loste. Met een plof kwamen ze neer. De Dratini en de Rattata schudde allebei hun hoofdje. "Bedankt," zei hij. "Ik ben Astel, ik was bij het water aan het spelen, toen een gemene Sparrow mer erin duwde." "Aangenaam Astel, ik ben Miniryuu, de helper van de guild hier vlakbij." "Ben jij de helper?! Ik wil later ook naar die guild komen! Dat lijkt me supertof!" zei stel opgewonden. "Dat is het ook! Maar ik moet nu gaan, dag Astel, doe voorzichtig als je nog eens bij het water speelt, hé?" "Ja, zal ik doen!" En zo snel als ze was gekomen, verdween ze weer in het water.
Toen ze op het plein van het dorp was, waar de rivier opsplitste in verschillende kleine stroompjes, sprong ze behendig uit de vloeistof. Haar blik viel meteen op River. "River!" brulde ze. "Ik heb u iets te vertellen." En Miniryuu kronkelde naar haar guildmaster, onhandig en traag.

-Flutje-
Terug naar boven Ga naar beneden
River
ɢυıʟɔмαƨтεя
River


Aantal berichten : 37
Leeftijd : 25

Pokémon sheet
Pokemon ras: ♥ Mudkip ♥
Guildmaster: I'm the Guildmaster of the Amethist Guild
Love: Guild goes first

Checking Leaftown Empty
BerichtOnderwerp: Re: Checking Leaftown   Checking Leaftown I_icon_minitimeza mei 19, 2012 8:44 pm







River

River wachtte op antwoord van de Pokémon toen ze iemand haar naam hoorde schreeuwen. "River! Ik heb u iets te vertellen." De Amethist Guild Guildmaster draaide zich om en zag dat Miniryuu onhandig op haar af kwam gekronkeld. "Wat is er dan?" Vroeg ze aan haar Helper, die nog steeds onhendig in haar richting kwam kronkelen. Een zomerse bries woei door het dorp en liet de bladeren van de bomen ritselen.

[serieus... inspiloos >< Ik hoop dat je hier iets mee kunt ^^"]


Terug naar boven Ga naar beneden
Miniryuu

Miniryuu


Aantal berichten : 7
Leeftijd : 25

Pokémon sheet
Pokemon ras: Dratini
Guildmaster: River,I follow you! methist Guild ~Helper~-
Love: Nobody

Checking Leaftown Empty
BerichtOnderwerp: Re: Checking Leaftown   Checking Leaftown I_icon_minitimeza mei 19, 2012 10:29 pm

Onhandig struikelde Miniryuu over iets. Met een smak kwam ze neer op de grond. "Wat is er dan?" vroeg River. De Dratini zuchte en probeerde terug op te staan. Waarna ze rustig in de richting van haar guildmaster kronkelde. Haar blauwe ogen glinsterde door de zon, die erop scheen. Half buiten adem zei Miniryuu; "Ik heb een idee," Een zucht brak de zin. "Ik was naar u opzoek, in de guild." Ze keek even om naar de boom die boven alle ander uitstak. "Ik had een prachtige idee, nu we meer leden hebben kunnen we een activiteit doen. Je weet wel op expeditie ofzo." Ze liet haar hoofdje zakken en ze slaakte nog een zucht van vermoeidheid. "Ik dacht dat ik de teams mocht vormen voor deze activiteit, ik denk dat we elk team een andere missie moeten geven, zodat ze zelf hun problemen moetnen oplossen." Ze keek terug op naar River, recht in de ogen van de Amethist Guild Guildmaster.

-Flut-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ichiiru
αłмıgħтч αđмıи вıт¢ħ
Ichiiru


Aantal berichten : 58

Pokémon sheet
Pokemon ras: Tailow
Guildmaster: River, i will follow you till the end.
Love: No, just no.

Checking Leaftown Empty
BerichtOnderwerp: Re: Checking Leaftown   Checking Leaftown I_icon_minitimezo mei 20, 2012 12:08 am

Miniryuu, teams worden niet bepaald door de helpers en guildmasters, de pokémon maken ze zelf. En daarbij, heeft voor zover ik weet geen enkel lid van het team toestemming gegeven om jou helper te maken. Ik bespreek dit nog even met het team. Tot dan sluit ik het topic even.

Mvg, Ichiiru
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokemonmd.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Checking Leaftown Empty
BerichtOnderwerp: Re: Checking Leaftown   Checking Leaftown I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Checking Leaftown
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Mystery Dungeon :: A M E T H I S T G U I L D :: ;;L E A F T O W N-
Ga naar: